Publiskojamā informācija
|
Pamatojums
|
Publicēšanas vieta
|
Publicēšanas termiņš
|
Tirgus dalībnieks, uz kuru attiecas prasība
|
Informē klientus par riskiem un nodrošina hipersaites uz visām kriptoaktīvu baltajām grāmatām par kriptoaktīviem, attiecībā uz kuriem KAPS sniedz šos pakalpojumus
|
MiCA 66. p. (3)
|
Nav noteikts
|
Pirms darījuma veikšanas
|
KAPS
|
Publicē savu cenu, izmaksu un maksu politiku
|
MiCA 66. p. (4)
|
Labi pamanāmā vietā tīmekļvietnē
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Publicē informāciju, kas saistīta ar katra kriptoaktīva, saistībā ar kuru KAPS sniedz pakalpojumus, emisijai izmantotā konsensa mehānisma galveno nelabvēlīgo ietekmi uz klimatu un citu ar vidi saistīto nelabvēlīgo ietekmi
|
MiCA 66. p. (5)
|
Redzamā vietā tīmekļvietnē
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Publicē apdrošināšanas polisi, kas minēta MiCA 67. panta 4. punktā
|
MiCA 67. p. (5)
|
Tīmekļvietnē
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Informē klientus par veikto kriptoaktīvu pakalpojumu, darbību, rīkojumu un darījumu uzskaiti
|
MiCA 68. p. (9)
|
Nav noteikts
|
Pēc pieprasījuma
|
KAPS
|
Informē klientus par sniegtajiem maksājumu pakalpojumiem un to aspektiem, kas minēti MiCA 70. panta 4. punktā
|
MiCA 70. p. (4)
|
Līgumā
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Publicē sūdzību izskatīšanas procedūras un sūdzības iesnieguma paraugu
|
MiCA 71. p. (1)
|
Tīmekļvietnē
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Informē klientus par iespēju iesniegt sūdzību, dara klientiem pieejamu standarta sūdzības veidni
|
MiCA 71. p. (3)
|
Tīmekļvietnē
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Paziņo klientiem par sūdzību izskatīšanas rezultātiem
|
MiCA 71. p. (4)
|
Nav noteikts
|
Saprātīgā laikposmā
|
KAPS
|
Izpauž klientiem informāciju par MiCA 72. panta 1. punktā minēto interešu konfliktu vispārējo raksturu un avotiem, kā arī par pasākumiem, kas veikti to mazināšanai
|
MiCA 72. p. (2)
|
Redzamā vietā tīmekļvietnē
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Izklāsta datu aizsardzības standartus
|
MiCA 73. p. (1)
|
Līgumā
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Nosaka savas tiesības un pienākumus un to trešo personu tiesības un pienākumus, kurām KAPS nodod pakalpojumus vai darbības ārpakalpojumā
|
MiCA 73. p. (3)
|
Līgumā
|
Nav noteikts
|
KAPS
|
Ietver līgumā saskaņā ar MiCA 75. panta 1. punktu standartlīgumā sniedzamo informāciju
|
MiCA 75. p. (1)
|
Līgumā
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas sniedz kriptoaktīvu glabāšanas un pārvaldīšanas nodrošināšanas pakalpojumus klientu vārdā
|
Sniedz kriptoaktīvu glabāšanas kārtības kopsavilkumu
|
MiCA 75. p. (3)
|
Elektroniskā formātā
|
Pēc pieprasījuma
|
KAPS, kas sniedz kriptoaktīvu glabāšanas un pārvaldīšanas nodrošināšanas pakalpojumus klientu vārdā
|
Sniedz pārskatu par klientu kriptoaktīvu, kas reģistrēti šo klientu vārdā, pozīciju
|
MiCA 75. p. (5)
|
Elektroniskā formātā
|
Vismaz reizi 3 mēnešos un pēc attiecīgā klienta pieprasījuma
|
KAPS, kas sniedz kriptoaktīvu glabāšanas un pārvaldīšanas nodrošināšanas pakalpojumus klientu vārdā
|
Sniedz klientiem jebkādu informāciju par darbībām ar kriptoaktīviem, kuru veikšanai nepieciešama šo klientu atbilde
|
MiCA 75. p. (5)
|
Nav noteikts
|
Pēc iespējas ātrāk
|
KAPS, kas sniedz kriptoaktīvu glabāšanas un pārvaldīšanas nodrošināšanas pakalpojumus klientu vārdā
|
Informē klientus, ja kriptoaktīvu glabāšanai tiek izmantoti citi pakalpojumu sniedzēji
|
MiCA 75. p. (9)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas sniedz kriptoaktīvu glabāšanas un pārvaldīšanas nodrošināšanas pakalpojumus klientu vārdā
|
Saņem piekrišanu no klienta gadījumā, ja platforma iesaistās sapārotā tirdzniecībā savā vārdā (matched principal trading)
|
MiCA 76. p. (6)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas uztur kriptoaktīvu tirdzniecības platformas
|
Publicē visas pirkšanas un pārdošanas cenas un tirdzniecības intereses apjomu, pastāvot šādām cenām, kas reklamētas attiecībā uz kriptoaktīviem, izmantojot kriptoaktīvu tirdzniecības platformas sistēmas
Šo informāciju dara pieejamu bez maksas 15 minūtes pēc publicēšanas mašīnlasāmā formātā un saglabā publiskotu vismaz divus gadus
|
MiCA 76. p. (9)
|
Nav noteikts
|
Nepārtraukti dara minēto informāciju publiski pieejamu
|
KAPS, kas uztur kriptoaktīvu tirdzniecības platformas
|
Publicē cenu, apjomu un laiku darījumiem, kas izpildīti attiecībā uz kriptoaktīviem, kurus tirgo KAPS tirdzniecības platformās
Šo informāciju dara pieejamu bez maksas 15 minūtes pēc publicēšanas mašīnlasāmā formātā un saglabā publiskotu vismaz divus gadus
|
MiCA 76. p. (10)
|
Nav noteikts
|
Tik tuvu reāllaikam, cik tas ir tehniski iespējams
|
KAPS, kas uztur kriptoaktīvu tirdzniecības platformas
|
Publicē kriptoaktīvu nemainīgo cenu vai cenas noteikšanas metodi kriptoaktīviem, ko KAPS ierosina apmainīt pret naudas līdzekļiem vai citiem kriptoaktīviem, un jebkuru piemērojamo ierobežojumu, ko KAPS ir noteicis attiecībā uz apmaināmo summu
|
MiCA 77. p. (2)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas apmaina kriptoaktīvus pret naudas līdzekļiem vai citiem kriptoaktīviem
|
Informē klientus par nosacījumiem, saskaņā ar kuriem to rīkojums tiek uzskatīts par galīgu
|
MiCA 77. p. (3)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas apmaina kriptoaktīvus pret naudas līdzekļiem vai citiem kriptoaktīviem
|
Publicē informāciju par KAPS veiktajiem darījumiem, piemēram, par darījumu apjomiem un cenām
|
MiCA 77. p. (4)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas apmaina kriptoaktīvus pret naudas līdzekļiem vai citiem kriptoaktīviem
|
Sniedz klientiem atbilstīgu un skaidru informāciju par rīkojumu izpildes kārtību, kas minēta MiCA 78. panta 2. punktā, un jebkādām būtiskām tās izmaiņām
|
MiCA 78. p. (3)
|
Līgumā
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas izpilda kriptoaktīvu rīkojumus klientu vārdā
|
Pēc klientu pieprasījuma pierāda, ka KAPS ir izpildījis rīkojumus atbilstoši savai rīkojumu izpildes kārtībai
|
MiCA 78. p. (4)
|
Nav noteikts
|
Pēc pieprasījuma
|
KAPS, kas izpilda kriptoaktīvu rīkojumus klientu vārdā
|
Informē klientus, ka to rīkojumus var izpildīt ārpus tirdzniecības platformas, un saņem piekrišanu
|
MiCA 78. p. (5)
|
Vispārējas vienošanās veidā vai attiecībā uz atsevišķiem darījumiem
|
Pirms klienti sāk izpildīt savus rīkojumus ārpus tirdzniecības platformas
|
KAPS, kas izpilda kriptoaktīvu rīkojumus klientu vārdā
|
Paziņo klientiem, ar kuriem KAPS ir pastāvīgas attiecības, par jebkādām būtiskām izmaiņām rīkojumu izpildes pasākumos vai rīkojumu izpildes kārtībā
|
MiCA 78. p. (6)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas izpilda kriptoaktīvu rīkojumus klientu vārdā
|
Paziņo piedāvātājam vai personai, kas lūdz pielaidi tirdzniecībai, vai trešajai personai, kas rīkojas tās vārdā, visu MiCA 79. panta 1. punktā minēto informāciju un saņem piekrišanu no tiem
|
MiCA 79. p. (1)
|
Nav noteikts
|
Pirms līguma noslēgšanas
|
KAPS, kas izvieto kriptoaktīvus
|
Informē iespējamos klientus par to, vai šīs konsultācijas:
- tiek sniegtas neatkarīgi;
- pamatojas uz dažādu kriptoaktīvu plašu vai ierobežotāku analīzi
|
MiCA 81. p. (2)
|
Nav noteikts
|
Pirms konsultāciju sniegšanas
|
KAPS, kas sniedz konsultācijas par kriptoaktīviem vai nodrošina kriptoaktīvu portfeļa pārvaldību
|
Sniedz iespējamajiem klientiem informāciju par visām izmaksām un saistītajām maksām, tostarp par konsultāciju izmaksām, un attiecīgā gadījumā par klientam ieteikto vai tirgoto kriptoaktīvu izmaksām un par to, kā klientam ir atļauts par kriptoaktīviem maksāt, ietverot arī jebkādus trešo personu maksājumus
|
MiCA 81. p. (4)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas sniedz konsultācijas par kriptoaktīviem vai nodrošina kriptoaktīvu portfeļa pārvaldību
|
Klientam skaidri, izsmeļoši, precīzi un saprotami izpauž informāciju par MiCA 81. panta 4. punktā minētā maksājuma vai labuma esamību, veidu un apmēru vai, ja par apmēru nav iespējams pārliecināties, tā aprēķināšanas metodi
|
MiCA 81. p. (6)
|
Nav noteikts
|
Pirms attiecīgā kriptoaktīvu pakalpojuma sniegšanas
|
KAPS, kas sniedz konsultācijas par kriptoaktīviem vai nodrošina kriptoaktīvu portfeļa pārvaldību
|
Brīdina klientus vai iespējamos klientus par MiCA 81. panta 9. punktā minētajiem riskiem
|
MiCA 81. p. (9)
|
Nav noteikts
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas sniedz konsultācijas par kriptoaktīviem vai nodrošina kriptoaktīvu portfeļa pārvaldību
|
Sniedz klientiem ziņojumu par piemērotību, norādot, kādas konsultācijas sniegtas un kā šīs konsultācijas atbilst klienta vēlmēm, mērķiem un citām iezīmēm, iekļaujot MiCA 81. panta 13. punktā noteikto minimālo informāciju
|
MiCA 81. p. (13)
|
Elektroniskā formātā
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas sniedz konsultācijas par kriptoaktīviem vai nodrošina kriptoaktīvu portfeļa pārvaldību
|
Sniedz klientiem periodiskus pārskatus par to vārdā veiktajām portfeļa pārvaldības darbībām
|
MiCA 81. p. (14)
|
Elektroniskā formātā
|
Reizi 3 mēnešos, izņemot gadījumus, kad klientam ir piekļuve tiešsaistes sistēmai, kurā var piekļūt klienta portfeļa novērtējumiem un atjauninātai informācijai, un kad ir pierādījumi, ka klients vismaz 1 reizi attiecīgajā ceturksnī ir piekļuvis vērtējumam
|
KAPS, kas sniedz konsultācijas par kriptoaktīviem vai nodrošina kriptoaktīvu portfeļa pārvaldību
|
Noslēdz ar klientiem līgumu, lai precizētu savus pienākumus un atbildību, un ietver tajā MiCA 82. panta 1. punktā minēto informāciju
|
MiCA 82. p. (1)
|
Līgumā
|
Nav noteikts
|
KAPS, kas sniedz kriptoaktīvu pārvešanas pakalpojumus klientu vārdā
|
Informē klientus par MiCA 87. pantā minēto iekšējo informāciju, kas uz tiem tieši attiecas.
Neapvieno šo informāciju ar tirgvedības paziņojumiem
|
MiCA 88. p. (1)
|
Tīmekļvietnē
|
Vismaz 5 gadus tīmekļvietnē publicē un uztur visu iekšējo informāciju, kas ir jāizpauž publiski
|
Emitenti, piedāvātāji un personas, kas lūdz pielaidi tirdzniecībai
|