Kur vērsties, ja esi saskāries ar nelicencētu pakalpojumu sniedzējiem vai krāpniekiem?
Latvijas Banka
Latvijas Bankas kompetencē ir izskatīt iesniegumus, kas saistīti ar nelicencētu finanšu pakalpojumu sniedzēju darbībām. Iesniegumu var iesniegt, vēršoties Latvijas Bankā (veidlapa iesniegumam par darbību finanšu un kapitāla tirgū bez atbilstošas atļaujas) vai vietnē latvija.lv.
Latvijas Banka izvērtēs pakalpojuma sniedzēja darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām, bet Latvijas Bankas kompetencē nav zaudēto finanšu līdzekļu atgriešanu vai zaudējumu piedziņu no pakalpojumu sniedzējiem.
Ja vēlies konsultēties vai ja vēlies pārbaudīt vai ziņot par pakalpojumu sniedzējiem, lūdzam vērsties Latvijas Bankā, zvanot pa tālruni 67 022 300 vai rakstot uz e-pastu
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izskata patērētāju iesniegumus, kas saistīti ar patērētāju interešu aizsardzību. Iesniegumu var iesniegt, vēršoties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Valsts policija
Valsts policija izskata iesniegumus, kas saistīti ar krāpšanu vai finanšu pakalpojumu sniegšanu bez attiecīgas atļaujas lielā apjomā.
Iesniegumu var iesniegt, vēršoties Valsts policijā ar iesniegumu un pievienojot tam attiecīgus pierādījumus.
Banka
Gadījumā, ja esi izpaudis savu maksājumu instrumentu (maksājumu kartes vai internetbankas piekļuves) datus vai to autentifikācijas datus, lūgums informēt savu banku vai pakalpojuma sniedzēju, kas izsniedzis konkrēto maksājuma instrumentu.